【seaside《海邊》SEB】

Hi, baby do you wanna be mine?

嗨,親愛的你想成為我的嗎?


Maybe we can see the seaside

或許我們可以看看海邊


Wanna kick it with you (I can't even lie)

想要花時間陪伴你(我無法說謊)


Cupid hit me with a bullseye

愛神邱比特正重我的紅心


Hit hard so I wanted to cry

用力的一箭,使我想落淚


Girl, I wanna be with you

女孩我想和你一起

 

I wanna pick you up

想載你


Picnics in the back of my pick up truck

在我的皮卡車上野餐


Got drinks and movies and snacks for us

有喝的配上電影和點心


Kissing on ya neck like Dracula (like Dracula)

吻你的脖子像吸血鬼德古拉(像德古拉)

 

I need some blood

需要一點血


With some of your love

參著一點你的愛


We can live forever

我們得以永生


You don't ever got to run

你無須逃跑

 

Hi, baby do you wanna be mine?

嗨,親愛的你想成為我的嗎?


Maybe we can see the seaside

或許我們可以看看海邊


Wanna kick it with you (I can't even lie)

想要花時間陪伴你(我無法說謊)


Cupid hit me with a bullseye

愛神邱比特正重我的紅心


Hit hard so I wanted to cry

用力的一箭,害我想落淚


Girl, I wanna be with you

女孩,想和你一起

 

It's gettin' late

時間不早了


What you wanna do?

你想做什麼?


It's already half past two

已經凌晨兩點半了


And baby girl, just to tell the truth

親愛的女孩,就說實話吧


I don't really like the sky

我不太喜歡天空


The color blue

天空藍

 

With that said

和上頭寫著


Who you on the phone

你和誰在線上呢


When you typing?

打字打不停


Is ya man at home?

你的男人在家嗎?


Y'all be fightin'

在的話你們會在吵架吧


Girl, you need something new

女孩,你需要新的對象了


(Well, I said)

(嗯,我說)

 

Hi, baby do you wanna be mine?

嗨,親愛的你想成為我的嗎?


Maybe we can see the seaside

或許我們可以看看海邊


Wanna kick it with you (I can't even lie)

想要花時間陪伴你(我無法說謊)


Cupid hit me with a bullseye

愛神邱比特正重我的紅心


Hit hard so I wanted to cry

用力的一箭,使我想落淚


Girl, I wanna be with you

女孩我想和你一起

 

arrow
arrow
    文章標籤
    漾恙 歌詞翻譯 歌曲推薦
    全站熱搜

    漾恙 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()