【2soon《太快》Keshi】

Drank too much, got the sickness

酒喝太多,噁心反胃


Pray to God and his son for forgiveness

向老天和他兒子求饒


Same crew but another mistress

同樣一群人,但不停更換女伴


Every day, every night getting wasted

每日每夜,喝得爛醉


But I miss you, what did I do?

但我真的很想念妳,我到底做了什麼?


Fuck it up, laugh it off and I lost you

犯錯了卻一笑置之,最終失去妳


If I pull through, is it too soon?

如果我就這麼放下了,會不會太快


Turn it up, close my eyes, then I'm with you

把音樂開大、闔上眼,我才能在妳身邊

 

Yo Marvin, stop callin'

嘿 Marvin,別再打來了


Sad Iverson is ballin'

難過的 Iverson(NBA 球員)仍在打球


In the corner of a room by himself

獨自在房間的一角


You are nothin' but an empty shell

什麼都不是,只是一具空殼


Every night, he going down to hell

每個夜晚都如墜入地獄般


Fake love in a shit hotel

在破爛的酒店談虛假的愛


Can't believe how far he fell

很難相信他墮落多深了


You weak on the floor so you call her cell

醉倒癱軟在地上無法動彈,所以打給了她

 

"How you been?"  "How you doing?"

「妳最近還好嗎?」「妳過得如何?」


You been good, I been drinking

我很好,只是飲酒成性


Way too much, you think that I'd be over you, over you, over you

喝太多太醉,妳卻以為我已經放下妳了


(Eight calls, all you)

(八通電話,都是妳的名字)


But I think about it every day, yeah

我日日夜夜想著這件事


Yeah, I never missed her anyways
Yeah, I never missed her anyways

反正我已經不想念她了

 

Drank too much, got the sickness

酒喝太多,噁心反胃


Pray to God and his son for forgiveness

向老天和他兒子求饒


Same crew but another mistress

同樣一群人,但不停更換女伴


Every day, every night getting wasted

每日每夜,喝得爛醉


But I miss you, what did I do?

但我真的想念妳,我到底做了什麼?


Fuck it up, laugh it off and I lost you

犯錯了卻一笑置之,最終失去妳


If I pull through, is it too soon?

如果我就這麼放下了,會不會太快


Turn it up, close my eyes, then I'm with you

把音樂開大、闔上眼,我才能在妳身邊

 

Call me up

打給我


Stay over and we'll call it love

留下來陪我,我們將它稱之為愛


Don't matter if it fucks me up

無論它是否把我弄成一團糟


The alcohol is not enough

酒精無法麻痺我

 

Fuck pride and the other guy

去你的自尊、去你的另一個男人


I cried, I don't 'member why

我落淚了,卻不記得原因


Tonight, I'ma try to hide

今晚,我應該會試著隱藏

 

No slide, get frostbite

放棄掙扎,任由寒霜刺痛我


Eight calls, all you, eight ball, all you

八通電話全是妳,命中註定(占卜球)也是妳


Yeah, I never missed her anyways

反正我從來就不想念她


Yeah, I never missed her anyways

從來都不

 

Drank too much, got the sickness

酒喝太多,噁心反胃


Pray to God and his son for forgiveness

向老天和他兒子求饒


Same crew but another mistress

同樣一群人,但不停更換女伴


Every day, every night getting wasted

每日每夜,喝得爛醉


But I miss you, what did I do?

但我真的想念妳,我到底做了什麼?


Fuck it up, laugh it off and I lost you

犯錯了卻一笑置之,最終失去妳


If I pull through, is it too soon?

如果我就這麼放下了,會不會太快


Turn it up, close my eyes, then I'm with you

把音樂開大、闔上眼,我才能在妳身邊

 

arrow
arrow
    文章標籤
    漾恙 歌詞翻譯 歌曲推薦
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 漾恙 的頭像
    漾恙

    My Little Life

    漾恙 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()