【Look At Me Now《看看現在的我》Charlie Puth】

 

I said this time next year

我說,明年的這個時刻,


I'm gonna be the one to do everything

我會達成所有目標

 

and more you said I couldn't do

甚至做得比你說我做不到的還多


This one is for you
這首致予你的歌。


This time next year

明年的這個時刻,


I'm gonna be stronger

我會更堅韌;


A little bit taller

再高挑一些,


Top is my only view
看得更遠更高一些。


I'm kickin' in the door now

我正想踹開進門,


Better get out my way

最好別礙在我眼前,


Never really saw me comin'

從頭到尾都不見我走進


You left with nothing to say

你默默地離去


This' for everybody

這首歌寫給所有人


Who've always put me down

那些對我冷嘲熱諷的人們


I hope you open up your eyes

冀望你們睜大雙眼


And take a good look at me now

好好地,看看現在的我,


Take a good look at me now

認真地,看看現在的我,


Take a good look at me now
仔細地,看看現在的我。


'Cause this time next year

因為,明年的同一時刻,


I'ma walk down these halls

我會步入那大廳,


And show my face for the world to see

然後,讓全世界看見我,


Gonna see me

真的看見我,


And I'ma call every girl that turned me down

我還會打給那些曾拒絕我的女孩們,


And tell 'em now that

告訴她們,


I'm just too busy

我只是太忙了,


'Cause I don't have the time

因為,我沒那種美國時間,


And it's funny how my so-called friends

好笑的是,那些我稱之為「朋友」,


Who've always left me alone

卻總是留我獨自一人的人們,


Are suddenly running into me

卻突然來找我,


And blowin' up my phone
打爆我的電話。


I'm kickin' in the door now

我正想踹開進門,


Better get out my way

最好別礙在我眼前,


Never really saw me comin'

從頭到尾都不見我走進


You left with nothing to say

你默默地離去


This' for everybody

這首歌寫給所有


Who've always put me down

那些對我冷嘲熱諷的人們


I hope you open up your eyes

冀望你們睜大雙眼


And take a good look at me now

好好地,看看現在的我,

 

(Oh baby)
Take a good look at me now

認真地,看看現在的我,


Take a good look at me now
仔細地,看看現在的我。


Oh, look at me now
嘿,看看我

 

Woah, this one is dedicated to all of the people

這首歌是獻給所有


Who said I would be nothing

曾說我會成為無名小卒的人們,


Just look at me now

現在,看看我吧,


Look at me now

看看現在的我,


Look at me now
看看如今的我。

 

I'm kickin' in the door now

我正想踹開進門,


Better get out my way

最好別礙在我眼前,


Never really saw me comin'

從頭到尾都不見我走進


You left with nothing to say

你默默地離去


This' for everybody

這首歌寫給所有


Who've always put me down

那些對我冷嘲熱諷的人們


I hope you open up your eyes

冀望你們睜大雙眼


And take a good look at me now

好好地,看看現在的我,


Take a good look at me now

認真地,看看現在的我,


Take a good look at me now
仔細地,看看現在的我。


 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌曲推薦 歌詞翻譯 漾恙
    全站熱搜

    漾恙 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()