【sway《輕輕搖擺》tove styrke】

https://www.youtube.com/watch?v=aSfKmo9rbik

I got a feeling that we got a chemistry

我感受到我們之間的情愫
Gimme what's on your mind

告訴我你怎麼想
Telling me everything, but it ain't happening

說了所有事,但我們之間卻什麼也沒發生
Wish I could reach your vibe

多麼希望我能跟上你的頻率
Making movements

展開行動
And I don't think you're looking for a new friend

而我不認為你只是在找尋新的朋友
Yeah, yeah, yeah
Ready, been waiting here, can we get out of here?

準備好,我在這等了很久,我們能離開這嗎?
Wanna get you alone

想要兩個人的獨處
So if you're into me, I got the energy

所以如果你對我有意思,我就有那樣的精力
Why are you on your phone?

你為何在講電話?
'Cause the truth is

因為事實是
I'm not really looking for a new friend

我真的不只是在尋找新朋友
Yeah, yeah, yeah

I don't see nothing wrong

我沒感覺到任何不對勁
With you and me getting along

當我們在一起時
I don't see nothing wrong

我覺得一切都很完美
With you and me getting along, so

當我們單獨相處時

Sway with me

跟我一起搖擺吧
Don't speak

安靜的那樣
Stay with me

留守在我身旁
No sleep

徹夜不眠
Baby, are you tied up?

親愛的,你很忙碌嗎?
I don't wanna know now

我現在不想知道
Are we gonna stay up?

我們打算熬夜嗎?
Are we gonna get out this crowd?

我們打算離開壅擠的人群嗎?
Sway with me

一起搖擺吧

Both of us, kinda shy, but we ain't got the time

我們兩個,有點害臊,但時間寶貴啊
Wanna get out these clothes

想要赤裸著上身
Honestly I don't care, we can go anywhere

說實話我不在乎,我們能到達任何地方
Wanna see how this goes

想知道劇情怎麼走
But the truth is

但事實是
All this acting cool is kinda useless

所有欲擒故縱似乎沒什麼作用
Yeah, yeah, yeah
Morning is comin' in, tell me you're feelin' it

早晨將臨,告訴我你有了感覺
Don't look around

別東張西望
Got other plans I can make

我可以提出其他計畫
If you're gon' waste it, gotta let me know

但如果你將浪費我的心意,請和我說
Don't you waste it

我可不准你浪費
Don't be actin' stupid 'cause you're wasted

別裝傻,就因為你醉茫茫
Yeah, yeah, yeah

Sway with me

跟我一起搖擺吧
Don't speak

安靜的那樣
Stay with me

留守在我身旁
No sleep

徹夜不眠
Baby, are you tied up?

親愛的,你忙得不可開交嗎?
I don't wanna know now

我現在不想知道
Are we gonna stay up?

我們打算熬夜嗎?
Are we gonna get out this crowd?

我們打算離開壅擠的人群嗎?

Sway with me

跟我一起搖擺吧
Don't speak (don't speak)

安靜的那樣

Show me what I need (what I need)

告訴我我需要什麼
Baby, are you tied up?

親愛的,你粉忙碌嗎?
I don't wanna know now

我現在不想知道
Are we gonna stay up?

我們要熬夜嗎?
Are we gonna get out this crowd?

我們要離開壅擠的人群嗎?

I don't see nothing wrong

我沒感覺到任何不對勁
With you and me getting along

當我們在一起時
I don't see nothing wrong

我覺得一切都很完美
With you and me getting along

當我們單獨相處時

I don't see nothing wrong

我沒感覺到任何不對勁
With you and me getting along

當我們在一起時
I don't see nothing wrong

我覺得一切都很完美
With you and me getting along, so

當我們單獨相處時,所以

Sway with me

跟我一起搖擺吧
Don't speak

安靜的那樣
Stay with me

留守在我身旁
No sleep

徹夜不眠
Baby, are you tied up?

親愛的,你忙了不可開交嗎?
I don't wanna know now

我現在不想知道
Are we gonna stay up?

我們打算熬夜嗎?
Are we gonna get out this crowd?

我們打算離開壅擠的人群嗎?

Sway with me

跟我一起搖擺吧
Don't speak

安靜的那樣
Stay with me

留守在我身旁
No sleep

徹夜不眠
Baby, are you tied up?

親愛的,你很忙碌嗎?
I don't wanna know now

我現在不想知道
Are we gonna stay up?

我們打算熬夜嗎?
Are we gonna get out this crowd?

我們打算離開壅擠的人群嗎?

arrow
arrow
    文章標籤
    漾恙 歌詞翻譯 歌曲推薦
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 漾恙 的頭像
    漾恙

    My Little Life

    漾恙 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()